HTML

élet

Friss topikok

  • Ransengun: Csak most találtam rá a blogodra. Kicsit megkésve. :) A témáról: ez egy olyan dolog, mint az időjá... (2014.06.13. 18:14)
  • maw: köszi, aranyos vagy, de ennyiből nem tudom, ki vagy :P (2013.09.25. 19:50)

Linkblog

Archívum

2013.09.29. 17:00 maw

Nem igazán tudom kezelni ezt az oldalt, úgyhogy ha valaki tud felhasználóbarátabb ilyen oldal, ne habozzon megosztani! Köszi :)

Nagyon szép hétvégém volt és sajnálom, hogy nagyon nem taglalhatom, mert személyiségi jogokat sértenék. De köszönöm mindenkinek, aki széppé tette! Sajnálom, hogy vége, nagyon jól éreztem magam :)

Végre ismét van internetem, de nem használhatom ki, mert angolt kell tanulnom, dec. 31-ig le kell nyelvvizsgáznom. Úgyhogy még picit nézelődök a neten, aztán továbbállok, úgysincs itt semmi érdekes :)

Minap volt egy téma.....ja igen! Hogy mennyire is tudom utálni az embereket. Gyorsan elmesélem, aztán megyek a dolgomra. Szóval voltam vérvételen és ugye az ilyen helyek tele vannak mindenféle mamikkal. Még szerencse, hogy annyira nem kellett sietnem, csak fél 10-re mentem dolgozni. Egészen felháborító, ahogy az öregek képesek viselkedni. Azt hiszik, hogy nekik minden jár, csupán azért, mert ők öregek. Nekik joguk van elöl lenni, joguk van a fiatalok elé állni és még csak rájuk sem lehet szólni, mert ők az "öregek". De bezzeg amikor el akarják érni a buszt (igen, mert nem érnek rá megvárni a következőt, nekik sürgős, halaszthatatlan dolguk van!), akkor nem probléma a járókeretet felvenni és fiatalokat megszégyenítő sebességgel rohanni! Szóval ezekkel volt nekem is dolgom, olyan szinten igyekezett elém befurakodni, hogy nem győztem majdhogynem kézzel rásegíteni, hogy ugyan maradjon már nyugton a helyén. És még így is próbálkozott! Hihetetlen! Igaz, hogy fiatal vagyok és esetlegesen nekem nem fáj a lábam/derekam/kislábujjam/hajszálam/az élet, de én dolgozni mennék és nem akarnék elkésni. Míg az "öreg" hova is siet? Haza a tv elé?

Na, hát csak ennyit akartam mondani, hogy valahogy mindig megbizonyosodom róla, milyen mihaszna az emberi nép...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://maw23.blog.hu/api/trackback/id/tr425539447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ransengun 2014.06.13. 18:14:45

Csak most találtam rá a blogodra. Kicsit megkésve. :)
A témáról: ez egy olyan dolog, mint az időjárás. Hol jobb, hol rosszabb, de nem tudod megváltoztatni. Véleményt lehet nyilvánítani, és tedd is meg, mert jobb kint, mint bent, de egy idős embert már nem fogsz tudni jó modorra tanítani. Arra, hogy a nyugdíj, az öregségi juttatások nem életkori kiváltságok, hanem méltányosság, amivel élni, de nem visszaélni kellene.
süti beállítások módosítása